Jak kontrolować wszystko, co Darmowe posiłki w biurze

Jak kontrolować wszystko, co Darmowe posiłki w biurzeTam po każdym spotkaniu. I w piątki. I urodziny. I każdego dnia, że kierownik biura pamięta, aby wypełnić go z cukierków. Dwa najbardziej niebezpiecznych słów w podświadomości ktoś próbuje schudnąć: darmowe posiłki.

Ale to nigdy nie jest naprawdę wolny, to? W 1870 roku, salony w Nowym Orleanie, Nowym Jorku i San Francisco zaczęły oferować klasy robotniczej mężczyzn darmowe obiady przy zakupie jednego piwa. Obiady, wydawało się, że kosztuje znacznie więcej, niż piwo. Produkty, takie jak kanapki, wszystko-czy-można-jeść słone orzeszki ziemne, salami, ogórki i słone precelki służyli. Wszystko to było słone, dlatego mężczyźni zaczęli pić i zamówił kolejne piwo. I więcej piwa. Na razie wydali znacznie więcej na piwo, niż cena produktów. W związku z tym „nie ma czegoś takiego jak darmowy obiad”.

Wolny jedzenie jest trawione w jelitach, w taki sam sposób żywność, którą płacisz za, ale „za darmo” trawione inaczej w mózg. Brian Wansink, doktor filozofii, badania bezmyślne jedzenie w Cornell żywności laboratorium, i to naprawdę sprawdzony biurowych konsumpcji żywności. Okazuje się, że za każdym razem, kiedy widzimy go — lub zrobić obok niego — wydajemy trochę nasze ograniczone siły woli, aby mu się oprzeć.

I w 30-ty raz idziesz na ten talerz pączków, jesteś o wiele bardziej prawdopodobne, aby powiedzieć: „do diabła. Jestem głodny!” Nawet nie patrząc na to, że jedzenie w jednym eksperymencie, Wansink lewej przegródkami zwykły, 2-tygodniowych popcorn i obserwował ludzi, dążyć do większej, jak znowu przechodzili obok zasobnika!

Zmęczony walczyć z twojej woli? Spróbuj tych porad, aby uniknąć tych wolnych biurowych przekąski.

1. WZIĄĆ DŁUGĄ DROGĘ1. WZIĄĆ DŁUGĄ DROGĘ

Wansink umieszczony опарникы cukierki z czekolady w kabinach ludzi na miesiąc, potem przeniesiono ich zaledwie 6 metrów. Po prostu cukierki bliżej oznaczało ludzi od ponad pięciu smakołyków dziennie. To dodaje do 125 kalorii dziennie, lub 12 funtów rocznie. Często Snack-dlatego, że jest to wygodne, dlatego wybraliśmy najdłuższą ścieżkę do kopii samochodem może sprawić, że mniej prawdopodobne, aby chwycić cukierki.

2. NAGRODA ZA TWOJĄ ODPORNOŚĆ

Za każdym razem, kiedy idziesz na świetlicy i nie zatrzymują się na donat-to zwycięstwo. Traktować go w ten sposób: trochę plecy, powiedz sobie: „Dobra robota!” lub nucąc wesołą melodię. Do przydatnych dla siebie (nie dużo jak) za każdym razem, gdy inicjowane z zewnątrz i nie poddawaj się, faktycznie tworzy się małą pętlę nawyki, które sprawią, że dalszy opór jest łatwiej.

3. NALEŻY ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ, A NIE БЕЗМОЗГЛОМУ

Zamiast natychmiast pojawiają się mini snickers w usta, nieść go z powrotem na stół i umieść go w niewygodnej pocztowej. W koniec tygodnia, zobaczymy na ile cukierków ma i myśleć o jedzeniu to wszystko w jednym posiedzeniu, nie otrzymując w brzuch.

4. WYDAĆ WSZYSTKIE SWOJE SIŁY WOLI NA JEDZENIE4. WYDAĆ WSZYSTKIE SWOJE SIŁY WOLI NA JEDZENIE

Najbardziej skutecznym przyzwyczajenia szkolę ludzi, którzy chcą, aby uniknąć podjadanie bardzo prosta: jeść trzy lub cztery razy dziennie. (Mając na uwadze, że „jedzenie” – to jest, gdy siedzisz i nic nie robisz, oprócz jedzenia.) Ponieważ większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, ile kalorii są potajemnie w przerwach między posiłkami, ten zwyczaj uwalnia je wszystkie na raz, i stawia wszystko siła woli masz na trzy lub cztery rozwiązania. Czasami jest to naprawdę może być tak po prostu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *