Jak kontrolować wszystko, co Darmowe posiłki w biurze

Jak kontrolować wszystko, co Darmowe posiłki w biurzeTam po każdym spotkaniu. I w piątki. I urodziny. I każdego dnia, że kierownik biura pamięta, aby wypełnić go z cukierków. Dwa najbardziej niebezpiecznych słów w podświadomości ktoś próbuje schudnąć: darmowe posiłki.

Ale to nigdy nie jest naprawdę wolny, to? W 1870 roku, salony w Nowym Orleanie, Nowym Jorku i San Francisco zaczęły oferować klasy robotniczej mężczyzn darmowe obiady przy zakupie jednego piwa. Obiady, wydawało się, że kosztuje znacznie więcej, niż piwo. Produkty, takie jak kanapki, wszystko-czy-można-jeść słone orzeszki ziemne, salami, ogórki i słone precelki służyli. Wszystko to było słone, dlatego mężczyźni zaczęli pić i zamówił kolejne piwo. I więcej piwa. Na razie wydali znacznie więcej na piwo, niż cena produktów. W związku z tym „nie ma czegoś takiego jak darmowy obiad”.

Wolny jedzenie jest trawione w jelitach, w taki sam sposób żywność, którą płacisz za, ale „za darmo” trawione inaczej w mózg. Brian Wansink, doktor filozofii, badania bezmyślne jedzenie w Cornell żywności laboratorium, i to naprawdę sprawdzony biurowych konsumpcji żywności. Okazuje się, że za każdym razem, kiedy widzimy go — lub zrobić obok niego — wydajemy trochę nasze ograniczone siły woli, aby mu się oprzeć.

I w 30-ty raz idziesz na ten talerz pączków, jesteś o wiele bardziej prawdopodobne, aby powiedzieć: „do diabła. Jestem głodny!” Nawet nie patrząc na to, że jedzenie w jednym eksperymencie, Wansink lewej przegródkami zwykły, 2-tygodniowych popcorn i obserwował ludzi, dążyć do większej, jak znowu przechodzili obok zasobnika!

Zmęczony walczyć z twojej woli? Spróbuj tych porad, aby uniknąć tych wolnych biurowych przekąski.

1. WZIĄĆ DŁUGĄ DROGĘ1. WZIĄĆ DŁUGĄ DROGĘ

Wansink umieszczony опарникы cukierki z czekolady w kabinach ludzi na miesiąc, potem przeniesiono ich zaledwie 6 metrów. Po prostu cukierki bliżej oznaczało ludzi od ponad pięciu smakołyków dziennie. To dodaje do 125 kalorii dziennie, lub 12 funtów rocznie. Często Snack-dlatego, że jest to wygodne, dlatego wybraliśmy najdłuższą ścieżkę do kopii samochodem może sprawić, że mniej prawdopodobne, aby chwycić cukierki.

2. NAGRODA ZA TWOJĄ ODPORNOŚĆ

Za każdym razem, kiedy idziesz na świetlicy i nie zatrzymują się na donat-to zwycięstwo. Traktować go w ten sposób: trochę plecy, powiedz sobie: „Dobra robota!” lub nucąc wesołą melodię. Do przydatnych dla siebie (nie dużo jak) za każdym razem, gdy inicjowane z zewnątrz i nie poddawaj się, faktycznie tworzy się małą pętlę nawyki, które sprawią, że dalszy opór jest łatwiej.

3. NALEŻY ZACHOWAĆ OSTROŻNOŚĆ, A NIE БЕЗМОЗГЛОМУ

Zamiast natychmiast pojawiają się mini snickers w usta, nieść go z powrotem na stół i umieść go w niewygodnej pocztowej. W koniec tygodnia, zobaczymy na ile cukierków ma i myśleć o jedzeniu to wszystko w jednym posiedzeniu, nie otrzymując w brzuch.

4. WYDAĆ WSZYSTKIE SWOJE SIŁY WOLI NA JEDZENIE4. WYDAĆ WSZYSTKIE SWOJE SIŁY WOLI NA JEDZENIE

Najbardziej skutecznym przyzwyczajenia szkolę ludzi, którzy chcą, aby uniknąć podjadanie bardzo prosta: jeść trzy lub cztery razy dziennie. (Mając na uwadze, że „jedzenie” – to jest, gdy siedzisz i nic nie robisz, oprócz jedzenia.) Ponieważ większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, ile kalorii są potajemnie w przerwach między posiłkami, ten zwyczaj uwalnia je wszystkie na raz, i stawia wszystko siła woli masz na trzy lub cztery rozwiązania. Czasami jest to naprawdę może być tak po prostu.