Trzy Zalety Interwałowy O Wysokiej Intensywności

W ciągu wielu lat sportowcy korzystają z trening interwałowy, aby osiągnąć wyższy poziom sprawności fizycznej. Interwały proste okresy wysokiej intensywności ćwiczeń towarzyszy mniejszy okres odzyskiwania intensywności, która powtarza się w ciągu określonej liczby zestawów. Zazwyczaj okres odzyskiwania dłużej, niż wyżej faz intensywność treningu, za wyjątkiem bardziej nowoczesnych metod treningu, takich jak interwałowy o wysokiej intensywności (hiit). ВИИТ charakterystyczne okresy bardzo intensywnego (vo2 Max) wszystkie wysiłki w ciągu 20-50 sekund, następnie należy krótki faza odzyskiwania 20-30 sekund, zanim powtarzać. Bieganie jest bardzo popularnym sposobem wykorzystania ВИИТ. Zawodnik przyspiesza w okresie wysokiego natężenia i biegać lub chodzić w okresie zdrowienia. Prosty 20 minut ВИИТ trening będzie wyglądał tak: 10 minut lekkiej intensywności rozgrzewki pobiegać, a następnie pięć 30 sekund wysokiej intensywności interwały z pięciu 30 sekund niskiej intensywności okresów odzyskiwania między faz o dużej intensywności. Zakończyć trening z 10-minutowym łagodną do umiarkowanej intensywności chłodzenia fazy.

Zalety jest świadczenie pomocy zawodnikowi w zwiększeniu prędkości i uruchomiony formularz.Zalety ВИИТ jest świadczenie pomocy zawodnikowi w zwiększeniu prędkości i uruchomiony formularz.

Osiągając maksimum vo2 podczas treningów, zawodnicy mogą zwiększyć próg mleczanu z upływem czasu, a także poprawić ich kształt przy wysokich prędkościach. Zawodnik może walczyć z obsługą totalnej sprint wysiłku w ciągu 3 minut, ale wykonując sześć 30 sekund interwałów ВИИТ, Całkowity czas spędzony na wszystkie wysiłki równa 3 minut podczas treningu.

Jeśli szukasz nowy tryb treningu, lub po prostu szukasz nowych wyzwań, interwałowy o wysokiej intensywności (hiit) może być dla ciebie. To dostęp do internetu-styl, szybkie uczenie się, intensywny, lampy, wraz z krótkimi okresami regeneracji. Dać przed, w trakcie, słowem, zrobimy krótką przerwę, a następnie powtórzyć cykl. Nie oszukujmy się, od krótkiego naturze odstępach czasu, jeśli zrobisz to dobrze, te krótkie impulsy pozostawiają ssanie wiatru. Ta metoda ćwiczeń, który otrzymał wiele uwagi w ostatnich latach, i nie bez powodu. Istnieją trzy duże korzyści hiit trening.

Bardziej skuteczne

Po pierwsze, interwałowy o wysokiej intensywności jest znacznie bardziej skuteczny niż tradycyjne ćwiczenia. Jest to szczególnie ważne dla osób, które mają ograniczony czas nauki. 20-30 minut to wystarczający czas, aby hiit trening. Nawet jeśli nie możesz spędzić tak dużo czasu na siłowni, intensywne wybuchy można zrobić, niż w stanie stałym treningu, jak i długi wyścig.Bardziej skuteczne

Lepiej i układu sercowo-naczyniowego

Aby ustawić się w wysokiej intensywności treningu interwałowego może czynić cuda dla twojego metabolizmu, tak, że twoje ciało spala kalorie podczas treningu i w ciągu godziny po. To prowadzi do większej utraty tłuszczu jeśli próbujesz schudnąć, lub jeśli wyciskaniu odświeża. Ponadto, interwałowy o wysokiej intensywności jest dobre dla zdrowia układu sercowo-naczyniowego, jak można jeździć na rowerze, między serca i potem z powrotem do normalnego rytmu serca. Przez długi czas, system cardio będzie znacznie bardziej skuteczne, niż obniżyć TĘTNO bezpośrednio po intensywnych zamek błyskawiczny. Zaczniesz zauważać siebie, aby być w formie, aby zarządzać ВИИТ, cardio będzie w formie. To prowadzi do zwiększenia wytrzymałości sportowca. Jeśli trenujesz do maratonu, mieszając hiit trening do swoich regularnych ćwiczeń pomoże ci rozwinąć swoją wytrzymałość szybciej.

Rośnie razem z tobąRośnie razem z tobą

To często pomijany, ale wysokiej intensywności treningu interwałowego, który rośnie razem z tobą. Większość innych trybów ćwiczeń, do udziału w plateau, po osiągnięciu pewnego poziomu. Widać to od ludzi, którzy w kółko trenować dokładnie tak samo – ich organizm przystosował się do tego poziomu ćwiczeń, i nie jest wystarczająco trudne dla nich, aby zobaczyć znaczną poprawę. To nie przypadek, ВИИТ, tak jak rośnie razem z tobą. Wszystkie intensywne wybuchy. 100%. Maksymalna siła. Jak twoja wytrzymałość i sprawność sportowa rośnie, co wcześniej było 100% teraz może być tylko 70%. Jak poprawić, co szczytu. Oznacza to, że można przebić się przez płaskowyż i uzyskać w najlepszej formie, szybko i poprawić szybciej, niż standardowe ćwiczenia.

ВИИТ ma wiele zalet w porównaniu z tradycyjnymi trybami nauki. Teraz są one bardzo skuteczne, znacznie poprawić zdrowie układu sercowo-naczyniowego i pozwolą osiągnąć nowy poziom fitness, dzięki swojej naturze, też rośnie. Teraz, gdy wiesz nieco więcej o korzyściach płynących z wysokiej intensywności treningu interwałowego, to jest czas, aby wyjść i rozpocząć wybuch!